در مورد ترکیب تیم نساجی استفاده از دو بازیکن جوان در کنار حامد شیری باتجربه بود. امیر مهدی جانملکی در جناح راست خط دفاعی.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 15 October 2021

الهامی سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی رخ داد تیم در بازی دوم با سپاهان نمایش بهتری داشت به این نکته اشاره کرد تیمش در بازی نخست در اوج دوران بدنسازی و افت بدنی بازیکنان بود اما زمان برگزاری بازی دوم بازیکنان از نظر بدنی شرایط بهتری داشتند.

 

نکته جالب در بازی های دوستانه نساجی تغییر شیوه بازی این تیم به نسبت فصل گذشته است. نساجی که فصل گذشته و در 13 هفته پایانی با ساکت الهامی از نظر امتیازگیری تیم چهارم جدول بود با سیستم 3-3-4 بازی می کرد اما اکنون تیم مازنی به 3 دفاع بازی می کند و این در بازی با سپاهان محرز بود.

اما نکته جالب در مورد ترکیب تیم نساجی استفاده از دو بازیکن جوان در کنار حامد شیری باتجربه بود. امیر مهدی جانملکی در جناح راست خط دفاعی. بازیکنی که در دوره مربیگری ساکت الهامی به ترکیب اصلی تیم اضافه شد و در هفته های پایانی فصل گذشته چند گل هم برای نساجی به ثمر رساند. او به اردوی تیم امید هم دعوت شده بود اما به دلیل مصدومیت در زمان دعوت نتوانست در اردوی تیم امید حاضر شود. و محمد قربانی که فصل گذشته به ترکیب تیم نساجی اضافه شد اما فرصت بازی در ترکیب تیم را پیدا نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار