مدیرکل بیمه سلامت مازندران از بهره‌مندی بیش از 38 هزار فریدونکناری از خدمات این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 09 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند در دیدار با فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: از آن جایی که سلامت جزو نیازهای اساسی مردم است، دولت توجه ویژه‌ای به این بخش داشته و جزو اولویت‌های برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی بیان کرد: حدود 38 هزار و 838 نفر از جمعیت فریدونکنار زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که در صندوق‌های مختلف بیمه‌ای از خدمات بیمه درمان برخوردار هستند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: در این راستا 28 موسسه طرف قرارداد نیز در شهرستان فریدونکنار به ارائه خدمت به بیمه‌شدگان مشغول هستند.

ظفرمند با تقدیر از تعامل سازنده مسئولان با این اداره کل در بحث توانمندسازی بیمه‌شدگان در دریافت خدمات مورد نیاز، تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت مازندران براساس اهداف عملیاتی تدوین شده در صدد است تا با برگزاری همایش‌هایی با حضور مسئولان و تمامی نهاد‌های مرتبط با سلامت مردم به تبیین حقوق بیمه‌شدگان در امر درمان و سلامت بپردازد تا با توانمندسازی بیمه‌شدگان و افزایش سطح آگاهی مردم، مطالبه‌خواهی خوبی در قبال خدماتی که دریافت می‌کنند داشته باشند.
در این نشست اهداف ترسیمی و خدمات ارائه شده و برنامه‌های آینده اداره‌کل بیمه سلامت برای شهروندان فریدونکناری مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار