فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه هم‌اکنون هوا در فریدونکنار مطلوب و مساعد است، گفت: استاندار مازندران در طوفان روز گذشته از مناطق مختلف فریدونکنار بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 02 September 2015
به گزارش تابناک نقل از فارس مهرداد ابراهیمی  اظهار کرد: روز گذشته بارش شدید باران و طوفان شدید در فریدونکنار حادث شد که در همان دقایق اول مناطقی از شهر دچار آب‌گرفتگی شد.
وی با بیان اینکه با ارسال پیامک و تماس تلفنی با مدیران خدمات‎رسان به آنها آماده‎باش دادیم، افزود: همه مدیران دستگاه‎ها و نهادهای خدمات‎رسان به همراه دهیاران روستاها دیروز در آماده‌باش کامل بودند تا از هرگونه خسارت به مردم جلوگیری شود.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مدیریت خوبی در شهر تحقق یافت، تصریح کرد: استاندار مازندران دیروز در فریدونکنار حضور یافت و از مناطق مختلف بازدید کرد.
این مسئول ادامه داد: استاندار مازندران دیروز با همراهی مدیرکل روابط عمومی استانداری از خیابان‌های نامجو، شهید بهشتی و حضرت ولی‌عصر (عج) فریدونکنار بازدید داشتند.
ابراهیمی با بیان اینکه خسارت جدی تاکنون به ما گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: چند تنه درخت در شهر فریدونکنار شکسته شده که صدمه‌ای به کسی وارد نشده است.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به آب‌گرفتگی بعضی معابر شهر و روستاهای فریدونکنار، گفت: در تعدادی از روستاهای بخش‌های مرکزی و دهفری فریدونکنار نیز طوفان مشکلاتی ایجاد کرد که خسارات آن اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار