رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های جهانی برزیل با درخشش کشتی‌گیران ملی‌پوش مازندرانی قهرمان جهان شد.
کد خبر: ۷۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس علی‌اصغر ثمربخشبا اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در برزیل، اظهار کرد: با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد با اقتدار قهرمان جوانان جهان در برزیل شد.
وی افزود: تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با درخشش چهار کشتی‌گیر مازندرانی که موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره شدند، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.
رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان که در شهر سالوادور داباها برزیل، تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که با دو مدال طلا، و چهار مدال نقره با 62 امتیاز قهرمان جهان شد.
ثمربخش گفت: در این مسابقات ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 84 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شدند و رضا مظفری در وزن 74 و سید ایمان حسینی در وزن 96 کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند.
وی بیان داشت: ایمان صادقی در این مسابقات با برتری مقابل حریفانی از ترکیه، روسیه، آذربایجان در فینال این مسابقات موفق شد حریف مصری را شکست دهد و به مدال خوش رنگ طلا دست یابد.
رئیس هیئت کشتی مازندران یادآور شد: مجتبی گلیج در وزن 84 کیلوگرم نیز پس از برتری مقابل حریفانی از گرجستان، آذربایجان، ژاپن و روسیه در فینال موفق شد کشتی‌گیر بلاروسی را شکست دهد و به مدال خوش رنگ طلا دست یابد
این مسئول ادامه داد: همچنین رضا مظفری دیگر کشتی‌گیر مازندرانی وزن 74 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات پس از برتری در برابر حریفانی از قرقیزستان، بلاروس و مجارستان در فینال مغلوب حریف روسیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.
ثمربخش خاطرنشان کرد: سید ایمان حسینی در وزن 96 کیلوگرم پس از قرعه استراحت در برابر حریفانی از تونس، کانادا و هندوستان پیروز شد و در فینال در مقابل حریف  جمهوری آذربایجان شکست خورد به مدال نقره رسید.
وی در پایان گفت: در این پیکارها پس از تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان که با 62 امتیاز قهرمان جهان شد تیم‌های آذربایجان با 58 و روسیه با 49 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار