دبیر هیئت کشتی مازندران: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان 3 کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.
کد خبر: ۷۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 16 August 2015
 غلامرضا نوری‌زاده  با اشاره به درخشش 3 کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات تصریح کرد: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان 3 کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره شدند.
وی افزود: مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان که در شهر سالوادور داباها برزیل برگزار می‌شود، ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.
دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: ایمان صادقی در این مسابقات با برتری مقابل حریفانی از ترکیه، روسیه و آذربایجان در فینال این مسابقات موفق شد، حریف مصری را شکست دهد و به مدال خوش رنگ طلا دست یابد.
کشتی گیران مازنی 3 مدال رنگی از مسابقات یرزیل به ارمغان آوردند
نوری‌زاده اذعان داشت: همچنین رضا مظفری دیگر کشتی‌گیر مازندرانی وزن 74 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات پس از برتری در برابر حریفانی از قرقیزستان، بلاروس و مجارستان در فینال مغلوب حریف روسیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.
وی از کسب مدال نقره دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات خبر داد و گفت: سیدایمان حسینی در وزن 96 کیلوگرم پس از قرعه استراحت در براب ررحیفاین از تونس، کانادا و هندوستان پیروز شد و در فینال در مقابل حریف جمهوری آذربایجان شکست خورد، به مدال نقره رسید.
نوری‌زاده افزود: مجتبی کلیچ دیگر کشتی‌گیر مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در وزن 84 کیلوگرم امروز در این مسابقات به روی تشک می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار