معاون استاندار مازندران
معاون استاندار مازندران گفت: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان، با برگزاری دوره های آموزش های تخصصی، مسیر را برای حرفه ای و تخصصی تر شدن خبر و خبرنگاری در مازندران باز و هموار كنند.
کد خبر: ۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 29 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری پانا، علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به این كه دولت تدبیر و امید از هر امری كه منجر به افزایش دانایی و آگاهی جامعه شود، پشتیبانی می كند، بیان داشت: افزایش علم، اخلاق و فضیلت، در واقع ارتقاء سرمایه یك جامعه است و در این راستا و در حوزه تقویت آگاهی همواره پای كار هستیم.
رییس شورای اطلاع رسانی استان، گرامی داشت روز خبرنگار و تجلیل از طلایه داران عرصه خبر را یك فرض بر همه مسوولین دانست و یاد آور شد: خبرنگاران، با قلم فرسایی خود، جامعه را در مسیر دانایی و عالم شدن یاری می رسانند و روح جامعه را از غذای پاك و عطر آگینِ معنویت سرشار می كنند.
وی با تاكید بر این كه خبرنگاران و اصحاب رسانه، همواره مورد تكریم و تجلیل اند، افزود: انعكاس صادقانه اخبار به منظور علم افزایی و جهل زدایی از جامعه باید هدف خبرنگاران باشد و هر چه اخبار و اطلاعات، زلال تر و بی آلایش تر و به دور از شائبه ها باشد، پایه های دانایی جامعه را تحكیم می كند.
یونسی، خاطر نشان ساخت: بزرگ ترین خدمت به جامعه، كمك به علم افزایی و عظیم ترین خیانت به آن، كمك به افزایش جهل در آن است.
وی با اشاره به این كه تهیه و تنظیم خبر، آداب و ترتیباتی دارد كه چنانچه رعایت نشود به فضیلت جامعه آسیب می رساند، گفت: خبرنگاران باید راه درست را از مسیرهای نادرست بشناسند و رهپویان كمال و تعالی باشند.
رییس شورای اطلاع رسانی استان، تصریح كرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان، با برگزاری دوره های آموزش های تخصصی، مسیر را برای حرفه ای و تخصصی تر شدن خبر و خبرنگاری در مازندران باز و هموار كنند.
یونسی با تاكید بر این كه باید راهبرد خبری استان تدوین و تبیین شود، اظهار داشت: اخبار و گزارش ها باید هدفمند تهیه شود و هدف اصلی كار در حوزه خبر باید سوق دادن جامعه به تعالی باشد.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، خاطر نشان كرد: باید طوری عمل كنیم كه نام و یاد ما ماندگار باشد و این هنر انسان های متعهد، توانا و عالم است.
معاون استاندار مازندران با بیان این كه هدف همه در مازندران، توسعه استان است، عنوان كرد: باید بدون تعارف و با صراحت در خصوص مسایل استان گفتگو و تعامل كنیم تا راه ها و مسیرهای توسعه و شكوفایی مازندران را بشناسیم.
رییس شورای اطلاع رسانی استان، افزود: استانداری و شخص دكتر فلاح با روی گشاده از نقد منصفانه استقبال می كنند و هرگونه نقد و انتقاد دلسوزانه را در مسیر اعتلای مازندران كارساز می دانند.
وی با اشاره به این كه باید در ابزار و امكانات كار رسانه ای به منظور استفاده كیفی تر تجدید نظر نمود، گفت: از ظرفیت صاحب نظران رسانه ای استان در جهت تدوین راهبرد رسانه ای بهره گیری مطلوب شود.
یونسی با بیان این نكته كه در تجلیل از خبرنگاران باید شكل و محتوی هر دو مطمح نظر باشد، ابراز داشت: دولت حداكثر امكانات خود را برای قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه به میدان می آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار