فرماندار فریدونکنار گفت: تمامی شهروندان فریدونکنار از داشتن ترمینال مسافربری محروم هستند که موجب نارضایتی مردم می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 21 June 2015
به گزارش بلاغ، به نقل از بصیرنیوز، مهرداد ابراهیمی در آیین افتتاح نمایندگی حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار با بیان اینکه تکمیل روند خدمات رسانی در دولت تدبیر و امید در فریدونکنار ستودنی است، اظهار کرد: باید ادارات و دستگاه های اجرایی در فریدونکنار مستقر شوند.


وی با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی سرویس‌دهی خاص امور مرتبط حوزه خود را پوشش می‌دهند و فعالیت مطلوبی دارند، افزود: نبود 15 اداره در فریدونکنار کاملا مشخص است.


فرماندار فریدونکنار با اشاره به افتتاح این نمایندگی اذعان کرد: ترمینال مسافربری یکی دیگر از خواسته‌های مردم این شهرستان است که باید محقق شود.


وی با ابراز نارضایتی از عدم ایجاد پایانه مسافربری در فریدونکنار، بیان کرد: تمامی شهروندان فریدونکنار از داشتن ترمینال مسافربری محروم هستند که موجب نارضایتی مردم می‌شود.


ابراهیمی افزود: با استقرار نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در این شهرستان مشکلات این بخش برطرف می‌شود.


نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار خاطرنشان کرد: توسعه فضای فیزیکی و توانمندسازی نیروی انسانی این نمایندگی باید در دستور کار قرار بگیرد.


ابراهیمی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی در فریدونکنار باید برای توسعه شهرستان وقت بیشتری صرف کنند، خاطرنشان کرد: همدلی و برنامه ریزی جدی و دقیق باید در دستور کار مدیران ادارات شهرستان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار