مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع بیش از شش هزار سبد کالای همای رحمت در استان در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 03 July 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری اظهار داشت: امسال نیز همانند سالهای گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان طرح سراسری همای رحمت با مشارکت خیرین و نیکوکاران و با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت درسراسر استان مازندران اجرا شد.
وی تصریح کرد؛ در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت در ماه مبارک رمضان، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و به همت خیران و نیکوکاران عضو این جمعیت، بیش از  ۶ هزار سبد کالای مواد غذایی تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: اقلام این سبد ها شامل برنج، حبوبات، روغن، چای، قند و شکر، رب گوجه، خرما، پنیر، ماکارونی، مرغ و گوشت قرمز و سایر ملزومات غذایی و بهداشتی بوده است.
وی ارزش ریالی سبد های کالا ی توزیع شده را ۵ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا ۲۶ سفره مهربانی (ضیافت افطار) نیز با بهره‌وری ۱۲هزار و۶۸۳ نفراز مستمندان و به ارزش ریالی ۶۹۲میلیون ریال از سوی داوطلبان و خیران عضو جمعیت هلال احمر استان تدارک دیده شد.
اکبری با اشاره به اینکه ۷۵ پزشک و پیراپزشک داوطلب نیز در قالب برپایی ۶۷چادر سلامت، خدمات ویزیت رایگان را به شهروندان استان ارائه کردند، گفت: توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی نیز ازدیگر اقداماتی بود که از طریق چادرهای سلامت  انجام شد.
اکبری با تقدیر از مشارکت همه خیرین و موسسات مردم نهاد گفت؛ آنچه در قالب پروژه های داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر اجرا می شود، مرهون همت بلند داوطلبان و نشانه رویکرد معنوی شهروندان نوعدوست استان در کمک به همنوعان نیازمند است.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار