معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:
زیبنده این استان نیست که با پدیده ناگوار طلاق دست به گریبان باشد و این امر باید در دستور کار مسئولان دستگاههای اجرایی قرار گیرد...
کد خبر: ۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 07 May 2015
جامعه امروز ما درگیر معضل طلاق است و برای رفع این مشکل باید سازوکارهای مناسب تعریف و ارائه شود.
به گزارش تابناک علیرضا یونسی رستمی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان بیان داشت: صدا و سیما، رسانه های مختلف، فرهیختگان و همه آحاد جامعه برای رفع این مشکل در استان باید تلاش کنند.
وی افزود: مسئولان رسالت بزرگ و مهمی در قبال خانواده و جامعه دارند که باید برای آن برنامه ریزی جدی کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران اذعان داشت: کاهش آسیب های اجتماعی موجب پاکی، فضیلت و معنویت جامعه خواهد شد و این امر نیازمند تلاش همه جانبه مردم و مسوولین است.
یونسی با اشاره به اینکه مازندران خواستگاه نخستین حکومت شیعی در کشور است، تصریح کرد: زیبنده این استان نیست که با پدیده ناگوار طلاق دست به گریبان باشد و این امر باید در دستور کار مسئولان دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی، زندگی خوشبخت را در دستگاههای خود عملیاتی و اجرایی کنند، اظهارداشت: برای تحکیم بنیان خانواده در استان از سازوکارها و سیاست های مختلف استفاده گردد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه امروز همه ابزارهای آموزشی در اختیار حکومت است، خاطرنشان ساخت: خانواده ها بدنبال پیشرفت و تعالی فرزندان خود هستند و در این مسیر از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کنند و بر مسوولین واجب است تا با استفاده از ابزارهای آموزشی و فرهنگی، کمک حال خانواده ها باشند.
یونسی با اشاره به افزایش پدیده طلاق در استان گفت: باید یک تیم کارشناسی به استان های دیگر کشور که در امر مقابله با طلاق موفق عمل کردند اعزام شود تا از تجربیات آنها استفاده گردد.
یونسی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار به منظور اشتغال‌زایی باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی باید با رعایت مولفه‌های مشخص به افراد واجد شرایط تعلق گیرد تا مساعدتی به این قشر از جامعه انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار