از ساعتی قبل
مردم ورزش دوست و علاقه‌مند به کشتی شهرستان آمل از ساعتی قبل برای مشاهده کشتی قاسم رضایی ورزشکار نام آشنای کاروان المپیک 2016 برزیل به منزلش رفتند.
کد خبر: ۲۷۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 16 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، قاسم رضایی کشتی‌گیر وزن 98 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران به همراه عادل غلامی والیبالیست نامی کشورمان 2 ورزشکار آملی رقابت‌های برزیل هستند.
 
قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی دقایقی قبل به روی تشک رفت که آملی‌ها هم برای دیدن کشتی این مرد قهرمان کشورمان در میدان سخت ریو به منزلش رفته و با خانواده‌اش رقابت‌های این دلاورمرد را مشاهده کردند.
 
قاسم رضایی در المپیک 2008 پکن نخستین حضور خود در این میدان بزرگ را تجربه کرد، هر چند در این سال نتوانست به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.
 
کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان از مازندران در سال 2012 توانست در وزن 96 کیلوگرم با غلبه بر همه رقبا، مدال طلای جمهوری اسلامی ایران را به گردن آویخته و پرچم خوش‌رنگ کشورمان را در دنیا به اهتزاز درآورد.
 
رضایی هم‌اکنون در المپیک 2016 برزیل در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شده و در دور دوم نیز لوئیس پرزمورا از کشور ونزوئلا را با اختلاف شکست داد و راهی دور یک چهارم نهایی شد.
 
اکنون مردم شهرستان آمل با حضور در منزل قاسم رضایی منتظر کشتی‌های بعدی این پهلوان نامی هستند و برای کسب نتیجه مطلوب، وی را مورد دعای خیر قرار دادند.
 
فارس
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار