رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 09 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 20 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23 مردادماه از محور "کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور "چالوس-کرج" تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه 22 مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 24 روز جمعه 22 مردادماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد: در محور "هراز" تردد کلیه تریلر ها از این محور ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه به علت اجرای عملیات راه‌سازی از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

نسیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار