مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه این استان در زمینه فعالیت خبرنگاران و سایر اهالی مطبوعات از استان‌های ویژه است، گفت: در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران، امسال بیش از 170 نفر از اصحاب مطبوعات شرکت کردند و بیش از 660 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
کد خبر: ۲۷۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 02 August 2016

حسین مرتضوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر حاضر که با عنوان عصر انفجار اطلاعات یاد می‌شود بیانگر اهمیت رسانه در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز، رسانه یکی از محورهای توسعه است، افزود: توجه اقشار و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... بیانگر اهمیت رسانه در دنیای امروز است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه مازندران در زمینه فعالیت خبرنگاران و سایر اهالی مطبوعات، از استان‌های ویژه است، گفت: در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران، امسال بیش از 170 نفر از اصحاب مطبوعات شرکت کردند و بیش از 660 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه نسبت به جشنواره مطبوعات قبلی، رشد دو برابری شرکت‌کنندگان و آثار رسیده را داشتیم، تصریح کرد: آثار جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران توسط داوران برتر کشوری، داوری شد و برگزیدگان این جشنواره در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که 17 مرداد ماه در سالن اریکه آمل برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.

مرتضوی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال برای نخستین بار آثار از طریق سامانه ارسال شد و داوری هم با این شیوه انجام شد، ادامه داد: حضور فعال نشریات محلی و رسانه‌های مجازی استان از ویژگی‌های جشنواره این دوره است.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم 17 مرداد، اسامی ساماندهی شده خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه بر روی خروجی سایت خانه مطبوعات قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آن دسته از اصحاب رسانه که مدارک خود را برای ساماندهی در اختیار خانه مطبوعات قرار نداده‌اند و یا مدارک آنها ناقص است در این لیست قرار نمی گیرند و باید بعد از اعلام به خانه مراجعه تا رفع نقص شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خانه مطبوعات مازندران در مکان جدیدی آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: از نگاه ویژه استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرکل اوقاف و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به خانه مطبوعات استان، سپاسگزاریم.

مرتضوی با بیان اینکه خانه مطبوعات مازندران، مسؤولیتی با عنوان «دبیر» ندارد و مسائل خانه از طریق رئیس خانه، مدیرعامل و یا سخنگوی خانه مطبوعات استان اعلام می‌شود، افزود: سایر اعضای هیأت مدیره، در زمینه اطلاع‌رسانی از وضعیت خانه، مسؤولیتی بر عهده ندارند.

وی درباره برگزاری دومین نشست انتخابات بازرسان خانه مطبوعات مازندران که چندی پیش به تعویق افتاد، گفت: مدیرعامل سابق خانه مطبوعات مازندران باید مستندات خود را به بازرسان ارائه دهد تا بازرسان به همراه نماینده ارشاد، این اسناد را بررسی کنند و بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم که تاکنون از ارائه مستندات خودداری کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار