کد خبر: ۲۶۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 23 July 2016
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رأی شورای عالی وزنه‌برداری قابل احترام است، گفت: حذف نام مولایی از ترکیب تیم ملی و جا ماندن از رقابت‌های ریو ناراحت‌کننده بود.

ولی‌الله نانواکناری در برنامه زنده ورزشی استان مازندران، اظهار کرد: بهادر مولایی از ورزشکاران جوان و ارزشمند کشورمان است که در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی باعث افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: دو روز قبل از رأی‌گیری و انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات المپیک 2016 برزیل به همراه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری سر تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده و از نزدیک پس از دیدار با ملی‌پوشان تمرینات‌شان را زیر نظر گرفتم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه من این بود که این ورزشکار مازندرانی در مسابقات المپیک حضور داشته و حتی دست به مدا‌ل‌آوری می‌زند که این مهم محقق نشد.

این مسؤول ادامه داد: رای شورای عالی و فنی وزنه‌برداری منجر به خط خوردن بهادر مولایی از جمع ملی‌پوشان شد هر چند من هم با شنیدن این خبر متأثر شدم.

نانواکناری با تاکید بر اینکه از حذف مولایی و عدم حضور در مسابقات برزیل ناراحت هستم، بیان کرد: امیدوارم این وزنه‌بردار با اخلاق و جوان کشورمان با به دست آوردن صحت و سلامت کامل در آینده نزدیک برای کشورمان در میادین مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده و دست به کسب مدال بزند.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام تصمیمات نظر شورای عالی و فنی وزنه‌برداری مبنی بر خط زدن نام مولایی از لیست ملی‌پوشان به جزییات ورود پیدا نکردم، ادامه داد: انتظار نداشتم که در این لیست نام بهادر مولایی حذف شود هر چند با توجه به جوان بودن این ورزشکار در آینده فضا برای مدال‌آوری او وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به هر حال باید به نظر اعضای شورای عالی فنی وزنه‌برداری احترام گذاشت زیرا احترام پیشکسوتان و بزرگان ورزشی لازم است.

این مسؤول در پایان افزود: برای بهادر مولایی آرزوی صحت و سلامت دارم و امیدوارم هر چه زودتر به میادین ورزشی باز گردد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار