کد خبر: ۲۵۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 04 July 2016
فرماندار نوشهر با اشاره به تعطیلات آخر این هفته، گفت: مرخصی مدیران مرتبط با طرح دریا در نوشهر لغو شد.

علی شادمان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریا با اشاره به اینکه نوشهر، برند مازندران در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در تعطیلات آخر این هفته، مرخصی مدیران مرتبط با طرح سالم‌سازی دریا لغو شده است و بنابراین باید همه تلاش کنیم تا در حوزه دریا کمترین خسارات جانی و مالی را داشته باشیم.

وی افزود: در بخش غرقی‌ها باید همه اهتمام ویژه داشته باشند و در این‌باره به تمامی ساحل‌نشینان ابلاغ کتبی کردیم که اگر کسی در حوزه آنها غرق شد، مسؤولیت پاسخ‌گویی با خودشان است.

فرماندار نوشهر با تأکید بر اینکه شهرداری نیز باید در آذین‌بندی فضای شهر به مناسبت عید سعید فطر  تلاش کند، بیان کرد: ناجیان غریق باید تمام وقت در محل مأموریت خود در سواحل حضور داشته باشند و در غیر این‌ صورت در وهله اول کسر حقوق و در صورت تکرار، برخورد می‌شود.

معاون فرماندار نوشهر نیز خاطرنشان کرد: موج جدید مسافران و گردشگران برای ایام عید فطر وارد نوشهر می‌شوند و تمامی دستگاه‌های اداری و خدماتی باید برای میزبانی آمادگی کامل داشته باشند.

روشن‌علی فرجی افزود: در بخش مرکزی حدود 350 ویلا وجود دارد و بخش کجور نیز شرایط بوم‌گردی دارد که همه این‌ها باید در ایام پیک مسافر مدیریت شوند.

بخشدار مرکزی نوشهر نیز با اعلام اینکه حدود 150 نقطه در بخش مرکزی برای 21 روستا به عنوان شهرک‌ها و مناطق مسکونی مناطق شنا ممنوع اعلام شد، اظهار کرد: برای تمامی این مناطق مکاتبات لازم را با مدیران آن انجام دادیم و موظف شدند تا حتما از نیروی نجات غریق استفاده کنند.

مصدق آزادیان خاطرنشان کرد: اندک غرقی‌هایی که در این مناطق گزارش شده است مربوط به نقاطی بود که نجات غریق حضور نداشت.

حیدرعلی محجوب رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر هم از نصب بنرهای نرخ اقلام و کالاهای اساسی خبر داد و گفت: نظارت بر بازار و قیمت‌ها با شدت بیشتری اعمال می‌شود و در صورت مشاهده تخلف حتما برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر نیز اظهار کرد: برنامه‌ریزی جهت بازدید مشترک از تأسیسات و اماکن خدماتی و طرح‌های دریا انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مهدی اسحاقی افزود: کمیته‌های گردشگری حتما یک نماینده تام‌الاختیار به ما معرفی کنند تا در مواقع اضطراری بتوان به آنها دسترسی داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار