شهردار نور
شهردار نور گفت: طرح سالم‌سازی دریا از اول خرداد در عرصه‌ای به مساحت 7 هکتار در نور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 11 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید صابر سجادی در جلسه ساماندهی طرح دریا که با حضور اعضای کمیته ساماندهی طرح دریای نور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری در محدوده شهر اجرای طرح ساماندهی دریا (طرح سالم‌سازی دریا) را بر عهده گرفت، اما در اجرا نواقص و محدودیت‌هایی وجود داشته و دارد، که در جای خود قابل بحث است.

وی افزود: شهرداری نور با اهدافی بهسازی ساحل شهر نور را در دست اجرا دارد، که از جمله آن اجرای طرح سالم‌سازی دریا در سطح 7 هکتار از این ساحل است.

شهردار نور تصریح کرد: در طرح ساماندهی ساحل این شهر، سر زندگی، انعطاف‌پذیری، یکپارچگی ساحل، وجود فضای سالم برای فعالیت همه گروه‌های اجتماعی، وجود محل‌های شنا، امکان حضور خانواده‌ها و هم‌جواری و نیز حفظ تنوع فعالیت‌ها و فضاهای تفریحی در دستور کار بوده و در تهیه طرح لحاظ شده است.

این مسؤول ایجاد فضای مطلوب گردشگری دائمی در طول سال و اجرای طرح سالم‌سازی دریا و استقرار امکانات ورزشی و ... را در این طرح ضروری دانست، گفت: برای تابستان امسال یک طرح دوقلوی سالم‌سازی در انتهای خیابان انقلاب و یک طرح ویژه آقایان در محل قبلی پلاژ شهرداری اجرا می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار