استاندار مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه ضریب اعتباری مازندران در سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: نباید زیاد به اعتبارات دولتی دل ببندیم چون قسمتی از آن تحقق پیدا نمی‌کند و باید به‌سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 01 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در جلسه شورای اداری مرکز مازندران با گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: معلمان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی کشور هستند و امیدواریم همه ما از آثار شهید مطهری به خوبی بهره‌گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از تجربه‌های سال‌های گذشته در استان استفاده کنیم، افزود: سال 94 با رویداد مهم انتخابات و حضور رهبر معظم انقلاب در مازندران، حضور ریاست جمهوری در مازندران به پایان رسید.

استاندار مازندران با بیان اینکه وزرا از حضور مردم مازندران در استقبال از ریاست جمهوری قدردانی کردند، تصریح کرد: استان مازندران مهد همدلی و یکدلی است و همه نقاط مازندران با یک‌نگاه مدیریت می‌شود.

این مسئول توسعه استان را در همه بخش‌ها همه‌جانبه دانست و گفت: مازندران در بخش واگرایی‌ها ضربه‌های زیادی دید و این استان نیازمند خرد جمعی و تعامل همه مسئولان است.

فلاح با بیان اینکه در مازندران هیچ چالش سیاسی وجود ندارد که مانع پیشرفت شود، تصریح کرد: استانداری به‌عنوان یک مجری برای همه امکانات لازم را فراهم کرده و شاهد مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بودیم.

وی ترکیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولان برای پیشرفت استان تلاش کنند.

استاندار مازندران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: 25 سیاست مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی در استان در حال اجرایی شدن است و کارگروه‌های مختلف در این حوزه تشکیل شد.

این مسئول با اعلام اینکه سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام می‌دهد، اضافه کرد: 57 مورد فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران در اولویت قرار گرفت که چهار اولویت آن معرفی شد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم سرمایه‌گذاران از مراحل اداری دلزده شوند و سرمایه‌گذاری را رها کنند، گفت: بعضی از استعلام‌ها باید حذف شود و بسیاری از بروکراسی‌های اداری نامربوط است.

این مسئول تاکید کرد: شناسنامه واحدهای تولیدی مشکل‌دار در مرکز استان تهیه تا مشکلات در ستاد تسهیل بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه رشد اشتغال‌زایی استان مثبت بوده و مازندران جزو 10 استان برتر در رشد اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود، ادامه داد: کشاورزی یکی از مباحث مهم اقتصادی استان است که همه مسئولان این حوزه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

این مسئول با اشاره به زیبایی‌های منحصر به فرد چشمه آب‌ معدنی سورت گفت: چشمه سورت یکی از محدود چشمه‌های دنیا است و از این ظرفیت باید به‌درستی بهره‌گیری شود.

فلاح با تاکید بر اینکه ساری باید به ساحل دریا متصل شود، افزود: با ایجاد پنجره واحد اقتصادی همه مسئولان شهرستان‌ها از این فرصت استفاده کنند و نگذارند این فرصت از دست ازبین رود.

وی با اعلام اینکه یک‌هزار میلیارد تومان بعد از برجام در مازندران سرمایه‌گذاری شد، تصریح کرد: یک‌هزار میلیارد تومان در بحث آزادراه از هفت‌تن قائم‌شهر تا شهر سورک مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه بحث پسماند ساری نیازمند پیوست تایید محیط زیست است، گفت: بنده به‌شدت پیگیر حل معضل زباله استان و شهرستان ساری هستم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار