اندر احوال فوتبال مازندران؛
اگر بازیکنان فوتبال مازندران را که در تیم‌های لیگ برتری کشور حضور دارند جمع کنیم به اندازه دو تیم ملی فوتبال می‌شوند و به جرات می‌گویم که توان بردن تیم ملی ایران را هم دارند.
کد خبر: ۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 12 April 2015
فوتبال مازندران از نداشتن اسپانسر رنج می برد.این جمله ایی آشنا برای اهالی ورزش استان است که هم بر سر زبان مسئولین ورزشی و هم مدیران ارشد و هم اهالی فوتبال این استان همیشه بوده و محل شکایت این افراد شده است.

به گزارش تابناک ، مازندران هم اکنون قطب اصلی ورزش در کشور می باشد.به جرات می توان گفت کمتر روزی را سراغ داریم که جراید و رسانه های مختلف کشور از مقام های قهرمانی ورزشکاران مازندران در رشته های مختلف ورزشی نگویند اما مشکل نداشتن امکانات و اسپانسر دست بردار از ورزش این استان نمی باشد.

یکی از رشته هایی که در مازندران طرفداران پر و پا قرصی داشته ورزش اول جهان یعنی فوتبال می باشد.شاید شنیدن این نکته در مرحله اول باور کردنی نباشد اما هم اکنون بیش از دویست فوتبالیست مازندرانی در لیگ های مختلف فوتبال و بالاخص لیگ برتر و در تیم های تراز اول داخل و خارج از کشور در حال هنرنمایی می باشند اما متاسفانه این استان از داشتن یک تیم لیگ برتری محروم می باشد.

به قول محمد سورتیچی از پیشکسوتان فوتبال استان اگر بازیکنان فوتبال مازندران را که در تیم‌های لیگ برتری کشور حضور دارند جمع کنیم به اندازه دو تیم ملی فوتبال می‌شوند و به جرات می‌گویم که توان بردن تیم ملی ایران را هم دارند.

اما با همه این اوصاف تنها تیم این استان در لیگ دسته یک کشور از سوی یک اسپانسر خارج از استان حمایت می شود.تیمی که با اندک توجهی می تواند راهی لیگ برتر کشور شود.

بهروان رییس هیات فوتبال مازندران معتقد است اگر حاشیه از فوتبال مازندران دور شود، می توانیم در لیگ برتر صاحب نماینده شویم.مازندران از نظر کشف استعداد و بازیکن ساز در درجه اول فوتبال کشور است اما از نظر حمایت و جذب اسپانسر در استان های آخر محسوب می شود.
اگر چه اهالی فوتبال نا ملایمتی های فراوانی را از سوی مسئولین تحمل می کنند اما مربیان گمنام و سازنده فوتبال استان هم در آقایان و هم در بانوان دست از تلاش نکشیده و با پرورش درست ورزشکاران کار را به آنجا رسانده اند که  در حال حاضر سن مهاجرت بازیکنان فوتبال مازندران به رده نوجوانان رسیده است.

به هر ترتیب انتظار از مسئولین می رود که به جای صحبت تنها و یا حواله دادن این مشکل به یکدیگر به فکر چاره بوده و فوتبال مازندران را هر چه زودتر صاحب تیم لیگ برتری نمایند.موردی که خواست تمامی مردمان این دیار ورزش خیز می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار