رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر با اشاره به اینکه مقوله اعتکاف باید به صورت مردمی برگزار شود، گفت: در گذشته امور اعتکاف با اداره تبلیغات اسلامی بود که امسال برای چهارمین سال به صورت مردمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 16 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، عبدالوهاب فرید با اشاره به اینکه مقوله اعتکاف باید به صورت مردمی برگزار شود، بیان داشت: در گذشته امور اعتکاف با اداره تبلیغات اسلامی بود که امسال برای چهارمین سال به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این آیین از دوم تا چهارم اردیبهشت‌ماه و همزمان با میلاد امام علی(ع) در مسجد جامع پیامبر اعظم(ص) خبر داد و اظهار کرد: اینگونه برنامه‌ریزی شد که امام جمعه شهرستان در روز اول احکام اعتکاف را برای عزیزان مطرح کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر با اشاره به انجام ثبت‌نام معتکفان افزود: برنامه‌هایی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده که برگزاری محفل انس با قرآن، مداحی، ارائه بروشور، کتابچه و اقلام فرهنگی از این دسته‌ است.

وی از برگزاری کلاس‌های با عنوان بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان خبر داد و بیان کرد: بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان و هسته‌های فرهنگی جوان ویژه جوانان دبیرستانی و دانشجویان بوده است.

فرید ادامه داد: این کلاس‌ها در مکان‌های مختلف و مرتبط با موضوع مورد بحث کلاس‌ها که از سوی دانش‌آموزان ارائه می‌شود برگزار که در پایان نشریه‌ای از دانش‌آموزان در مباحث درسی ارائه می‌شود که در جشنواره‌های استانی و کشوری شرکت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر، طرح سالم‌سازی دریا، اعزام روحانی به نمازخانه‌های سواحل، برپایی غرفه اقلام فرهنگی و راه‌اندازی مشاوره در سواحل را از اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها نیز در طول سال در این شهرستان انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار