مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران
مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: نخستین کاروان‌های بسیج محلات استان مازندران برای بازدید از مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس به سرزمین نور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۹۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 08 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد بلباسی با بیان اینکه راهیان نور را سفری برای بازسازی و پالایش معنوی زائران عنوان و اظهار کرد: مردم مازندران از مدت‌ها قبل با حضور در مراکز ثبت‌نام راهیان نور به کاروان‌های این سفر پربار پیوستند.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نخستین اعزام کاروان راهیان نور محلات استان مازندران رقم خورد، افزود: کاروان‌هایی به استعداد یک‌هزار زائر از شهرستان‌های رامسر، تنکابن و جویبار و کاروانی از سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، بعد از پایان یافت اردوهای بسیج دانشجویی به‌عنوان نخستین زائرانی بودند که وارد سرزمین‌های نور شدند.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران با عنوان اینکه همه کاروان‌های مازندران بامداد روز اول در پادگان شهید جعفرزاده اندیمشک پذیرش می‌شوند، بیان کرد: بعد از صرف صبحانه در این پادگان، کاروان‌ها به سمت یادمان هفت تپه «مقر و میعادگاه رزمندگان و شهدای لشکر ویژه 25 کربلا در سال‌های دفاع مقدس» برای زیارت از این مکان مقدس حرکت داده می‌شوند.

این مسئول با اعلام اینکه در دومین روز اعزام بسیج محلات، کاروان‌هایی از شهرستان‌های چالوس و نوشهر به سمت سرزمین‌های نور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در این اعزام 850 زائر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می کنند.

بلباسی ادامه داد: کاروان‌ها پس از بازدید از یادمان هفت‌تپه برای بازدید از دیگر یادمان‌های دفاع مقدس عازم خرم‌شهر می‌شوند.

وی در پایان گفت: همه کاروان‌های راهیان نور مازندران در اردوگاه مرکزی شهید باکری سازمان بسیج در خرم‌شهر، در مجموعه اردوگاهی شهدای مازندران پذیرش می‌شوند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار