فرماندار فریدونکنار
فرماندار شهرستان فریدونکنار از پیش‌بینی استقرار 66 صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی ادیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان آموزش و پرورش در ایران را نظامی منبعث از آموزه‌های دینی و ارزش‌های معنوی دانست و گفت: آموزش و پرورش برای همه دانش‌آموزان باید به‌طور یکسان ارائه شود.

وی افزود: یکی از ارکان ارتقای سطح فرهنگ عامه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به شروع آموزش و پرورش به‌صورت یک فرایند در قبل از دوران مدرسه، تصریح کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که در همه خانه‌ها حضور دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش فریدونکنار در ادامه سخنان خود بر جدی گرفتن امر آموزش خانواده تأکید کرد و ادامه داد: هر چه‌قدر آموزش خانواده را جدی بگیریم به‌‌ همان اندازه در اتفاق عمل بین خانه و مدرسه موفق‌تر خواهیم بود.

ادیبی بیان کرد: یکی از آسیب‌های نسل آینده، تضاد بین آنچه به او آموزش داده می‌شود و آنچه را که در خانه و جامعه می‌بیند، است و باید با ارتباط بیشتر با خانواده‌ها آن را به حداقل برسانیم.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته شورای آموزش و پرورش، نقش و جایگاه شورای آموزش و پرورش را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش باید تصمیمات فراسازمانی گرفته و هماهنگ‌کننده بین دستگاه‌ها باشد.

فرماندار فریدونکنار با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات از وجود 66 صندوق اخذ رأی در فریدونکنار خبر داد و گفت: در بحث انتخابات حتی‌الامکان از نیروهای توانمند فرهنگی در بخش‌های اجرایی و بازرسی و همچنین از ظرفیت خوب مدارس برای تعیین حوزه‌های انتخابی استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار