مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری کنفرانس کشوری روند فعلی و جهت گیری آینده زبان انگلیسی در مدارس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی قاسمی زمان برگزاری این کنفرانس را تیر ماه سال آینده اعلام کرد.

وی آخرین مهلت ارسال مقلات را نیز تا 15اردیبهشت و آخرین مرحله اعلام نتایج داوری نیز 30خرداد 1395 عنوان کرد.


قاسمی با اشاره به اینکه معلمان زبان انگلیسی، جامع هدف این همایش هستند، تاکید کرد: باید ضمن توجه ویژه به معلمان زبان انگلیسی، چالش ها و مشکلات مربوطه بررسی شود تا به ازای هزینه هایی که آموزش و پرورش برای آموزش این زبان صرف می کند نتیجه بهتر و مناسب تری داشته باشیم.


مدیر کل آموزش و پرورش مازندران روش تدریس فکورانه، تلفیق فناوری با آمورش زبان انگلیسی ،کنترل ، نظارت و تضمین کیفیت آموزش زبان انگلیسی و پرورش و رشد معلم منتقد را از محور های مهم دراین همایش دانست.


او گفت: کتاب های آموزش زبان و زمان انتشار آنها باید در این رویداد علمی مد نظر قرارگیرد تا ؛ هم افزایی در تقویت هر چه بهتر آموزش این زبان در مدارس محقق شود.


وی با بیان اینکه ارتقای سطح دانش و مهارتهای معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به رویکرد های جدید درس زبان انگلیسی الزامی است، افزود: امیدست با اجرای این همایش، بستر مناسب، جهت تغییر رویکردهای سنتی آموزش این زبان بین المللی با رویکرد های نوین در مدارس صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار