تجمع چندباره بازنشستگان البرز مرکزی با هدف رسیدن به رویای دریافت به موقع حقوق معوق و مطالبات در شرایطی در مناطق و مراکز تصمیم گیری کشور و استان انجام گرفته است که اقدام ریشه‎ای دراین مورد انجام نشده است.
کد خبر: ۱۶۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 13 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه کارکنان بازنشسته البرز مرکزی سوادکوه در استان مازندران در روزهای پایانی آذر امسال با تجمعی در میدان اصلی شهر زیرآب سوادکوه مازندران نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود در تجمع کردند، ظاهرا مشکل آنان هنوز هم ادامه دارد.
آنان که حدود 150 نفر از افراد اغلب مسن و بازنشسته شرکت البرز مرکزی بودند در شرایطی به نشانه اعتراض به مشکلات مربوط به دریافت حقوق و مطالبات خود در میدان شهر زیرآب تجمع کرده بودند که سه ما گذشته حقوق خود را دریافت نکرده بودند.
آنان که اعضایی از خانواده 6 هزار و 600 نفره بازنشستگان و مستمری‌بگیران البرز مرکزی هستند، هفته‌های گذشته نیز در مقابل نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی حضور یافته بودند که محمد‌باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قول پرداخت علی‌الحساب به صندوق بازنشستگی را داد که هنوز محقق نشده است.
این در حالیست که امروز نیز بازنشستگان البرز مرکزی در اقدامی مشابه اینبار در مقابل استاداری مازندران در ساری برای دریافت مطالبات خود تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان استانی شدند.
بنا به گفته شاهدان پیش از ظهر امروز ده‌ها تن از بازنشستگان کیاسری و قائمشهری شرکت البرز مرکزی با تحصن در مقابل استانداری مازندران خواستار پرداخت حقوق آذر‌ماه، دی‌ماه و مطالبات گذشته خود شدند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار