نماینده بابل
نماینده مردم بابل گفت: طرح‌های هادی روستایی در اراضی ملی قرار نگیرد.
کد خبر: ۱۵۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 05 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حسین نیازآذری گفت: زمین‌هایواقع شده در طرح هادی روستایی نبایستی جزو منابع ملی باشد و طبق تقسیمات کشوری روستاهایی که دارای شورا و دهیاری هستند اراضی آن جزو منابع طبیعی نیست.

وی افزود: ممکن است بر اساس نقشه‌های سال 1342و 1348روستاهایی که اکنون و به تازگی شکل گرفته و طرح هادی دارند رویکرد مسئولان باید در جهت رفع مشکل مردم باشد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر حفظ منابع طبیعی، محیط زیست و جنگل و مراتع، تصریح کرد: هر روستایی که مصوب طرح هادی دارد وجود منابع طبیعی نمی‌تواند مفهوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر 10 سال طرح هادی تجدید نظر می‌شود، افزود: زمین‌هایی که در طرح هادی روستایی قرار گرفته است و بافت مسکونی است بر اساس اظهار نظر کمیسیون مربوطه همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند و برای رفع مشکل مردم تلاش کنند.

نیازآذری اظهار کرد: روستاهایی که بر اساس طرح تجدید نظر بنیاد مسکن بافت روستایی آن مشخص شده است ممکن است زمین‌هایی با کاربری‌های مختلف باشد اما چون در بافت روستا واقع شده همه باید برای تبدیل آن به بافت مسکونی تلاش کنند.

وی افزود: همه باید تلاش کنند اگر در بافت روستایی تغییر کاربری ضرورت داشته باشد طبق ضوابط تغییر کاربری شود و مشکل مردم حل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار