سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت:جای هواداران والیبال کاله در آمل خالی بود.
کد خبر: ۱۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 16 November 2015
بهروز عطایی در گفت‌وگو با ما پس پیروزی سه بر یک مقابل حریف تبریزی افزود: ابتدا باید عرض کنم جای هواداران در این بازی خالی بود و پس از بازی هفته گذشته مقابل پیکان بازیکنان هم قسم شدند تا دل هواداران را شاد کنند و در زمین نیز سعی کردند برنامه ها را به بهترین نحو اجرا کنند تا پیروز میدان شویم.
وی در مورد حضور صابر نريمان‎نژاد پاسور دوم کاله در این بازی به عنوان پاسور اصلی اظهار کرد: نيكوفريكس دیگر پاسور ما نيز بازیکن خوبی است اما صابر نريمان‌نژاد در هفته‌های اخیر در تمرینات فوق‌العاده عمل کرد و دلیل دیگر هم این بود که حریف هیچ شناختی از پاس‌های نريمان‌نژاد نداشت و ما توانستیم با این شیوه حریف را دچار مشکل کنیم.
عطایی در مورد اعتراض وی به داوری و این سوال که آیا داوری بازی‌ها ضعیف است، خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری هم جزیی از بازی است و به نظرم ما باید نسبت به اتفاقات داوری بیشتر خویشتن‌دار باشیم و همان طور که ما اشتباه می‌کنیم ممکن است داور هم اشتباه کند به نظرم داوری بازی امروز تاثیری در روند بازی نداشت چرا که در برخی صحنه‌ها اشتباه به نفع ما و در برخی مواقع به ضرر ما بود ولی در مجموع تاثیری در نتیجه بازی نداشت.
سرمربی کاله مازندران در مورد بحث‌هایی که بین او و نیمکت شهرداری تبریز در ست دوم پیش آمد نیز اذعان کرد: موضوع خاصی نبود محمد عمده غیاثی مربی حریف از دوستان صمیمی و قدیمی بنده است ولی در یک صحنه که برای من جای سوال بود ایشان نظر خود را گفتند که من هم در جواب گفتم من با توجه به سرعت بالای توپ چیزی ندیدم و در مجموع بحث خاصی نبود.
عطایی در پایان درباره رای کمیته انضباطی در مورد هواداران کاله نیز خاطرنشان کرد: اطلاعی از رای ندارم ولی امیدوارم فدراسیون به گونه‌ای عمل کند که مردم از والیبال زده نشوند و فدراسیون منافع والیبال را در نظر بگیرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار