مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ارائه 12 خدمات ضمانتی جدید صنایع کوچک به واحدهای تولیدی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی گفت: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و به‌ منظور فراهم آوردن زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و تضمین تسهیلات اعطایی بانک‌ها و مشوق‌های مالی و اعتباری، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ایجاد شده و در جهت حمایت و توسعه گام‌هایی برداشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: صنایع کوچک نقش کلیدی در توسعه اقتصاد دارد و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری با ارائه خدمات توسعه‌ای در دو بخش کمبود نقدینگی و تأمین وثیقه نقش‌آفرینی می‌کند.
موسوی افزود: 12 خدمات ضمانتی جدید از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار می‌گیرد و یکی از خدمات جدید این صندوق، ضمانت‌نامه اعتبار خریدار است که می‌تواند سرمایه در گردش مورد نیاز صنایع کوچک کشور را بدون نیاز به منابع بانکی تأمین کند.
وی با اشاره به مزایای طرح جدید ضمانت‌نامه اعتبار خریدار خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان با خرید مدت‌دار مواد اولیه و ماشین‌آلات، لوازم تولید خود را فراهم می‌کنند و صندوق ضمانت، پرداخت مبلغ آن را به فروشندگان در بازده سه ماهه و 6 ماهه تضمین می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: در خدمات جدید صندوق ضمانت‌نامه، سقف مبلغ هر ضمانت‌نامه به 30 میلیارد ریال افزایش یافته است و برای هر بهره‌بردار صنعتی نیز سقف ضمانت‌نامه‌های فعال به 60 میلیارد ریال افزایش یافته که واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار