یک برکناری و ده ها حاشیه
یک برکناری و ده ها حاشیه/ خبر انتصاب مهرداد ابراهیمی به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در اقدامی عجیب تنها پس از چند ساعت از خروجی سایت برداشته شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 01 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه حسن نژاد مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در روزهای گذشته به صورت غیر مترقبه از سمت خود عزل شد دیروز خبری مبنی بر صدور حکم
جانشینی مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار روی خروجی تارنمای روابط عمومی استانداری مازندران رفت اما پس از چند ساعت این خبر بنا به دلایل نامعلوم برداشته شد.
این مساله در کنار انتشار اخباری مبنی بر نارضاتی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از این انتخاب ماجرا را به سمتی خاص! هدایت کرده است.
باید دید در ساعات آینده چه دلیلی برای این اتفاق اعلام خواهد شد؟

متن خبر حذف شده از سوی پرتال خبری استانداری مازندران به شرح ذیل است:

"طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران مهرداد ابراهیمی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب شد
در این حکم آمده است : جناب آقای مهرداد ابراهیمی جمنانی
به موجب این حکم به عنوان مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات پست سازمانی (۸۶-۲۷)منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خدمت به مردم شهید پرور موفق و موید باشید.
همچنین استاندار مازندرانی در حکمی دیگری مهرداد ابراهیمی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب کرد.
مهرداد ابراهیمی که از جانبازان انقلاب و خانواده معظم شهداست در کارنامه فعالیتهای خود ریاست اداره سیاسی انتظامی فرمانداری نکا ، بخشدار بابل ، مدیر دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری و رئیس دفتر حوزه استاندار ، رئیس گروه امنیتی شورای تأمین استان، معاون اداره کل امنیتی- انتظامی استانداری و فرماندار شهرستان فریدونکنار را دارد."
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار