حسن نژاد که تنها 10 ماه پیش توسط فلاح به عنوان فرماندار فریدونکنار معرفی شده بود خیلی زود توانست با نشان دادن قابلیت‏های خود سمت قائم مقام معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را نیز به دست بیاورد و اکنون نیز به کرسی مدیرکل سیاسی و انتخابات دست یافت.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 31 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از روزها حرف و حدیث در مورد برکناری حسین حسن نژاد در اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بالاخره امروز فرماندار فریدونکنار به عنوان جانشین حسن نژاد معرفی شد.
مهرداد ابراهيمی فرماندار كنونی فريدونكنار در حالی امروز طی حكمی غیرمنتظره از سوی ربيع فلاح استاندار مازندران بعنوان مديركل سياسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب شد که می توان وی را از نيروهايی اصلاح طلب و معتدل استان دانست.
حسن نژاد که تنها 10 ماه پیش توسط فلاح به عنوان فرماندار فریدونکنار معرفی شده بود توانست با نشان دادن قابلیت‏های خود سمت قائم مقام معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را نیز به دست بیاورد.
گفته می شود در روزهای آینده مراسم رسمی معرفی وی انجام خواهد شد اما شایعاتی در مورد تغییر برخی دیگر از معاونان استاندار و حتی خود فلاح جلودار در روزهای گذشته مطرح شده بود که هنوز پایگاه استناد آنها مشخص نشده است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
اینهمه تغییرات پس از سفر رییس جمهور طبیعیه؟؟

امان از دست این استاندار بابلی..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار