خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید صدای رسا، قدرت و تحول اجتماعی داشته باشد، گفت: تشویق به اصل حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه است.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ 12 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مراسم سوگواره و یادواره سوگ_جمهور با حضور هنرمندان،معاون سیاسی_امنیتی استانداری مازندران،مدیر کل حوزه هنری مازندران،مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران،مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران و همچنین با حضور استاد محسن سرهنگی(پدر ادبیات پایداری ایران اسلامی) و استاد محسن مومنی شریف( نویسنده برجسته و فرهیخته کشور، نویسنده کتاب "صبح شام") در سالن شهید باغبانی حوزه هنری استان مازندران برگزار شد 


آسمان مازندران تا اوایل هفته آینده صاف و نیمه ابری خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید تضمینی ۵۳ هزار تن گندم در استان خبر داد.

ساخت سالن ۵ هزار نفره کشتی جویبار با تزریق اعتبارات جدید به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۴۴ نفر از خطر غرق شدگی در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

دعای پرفیض عرفه، عصر یکشنبه ۲۷ خرداد در ۹۰ بقعه متبرکه مازندران قرائت می‌شود.

۲۰۴ دستگاه دیزل ژنراتور به منظور مقابله با کمبود آب ناشی از قطعی برق در سراسر استان مازندران به کارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از بهره‌برداری کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری به آن خبر داد.

مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: برای واحد‌های تولیدی صنعتی که در راستای حفاظت از محیط زیست فعالیت می‌کنند اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰هزار تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز هفته جهاد کشاورزی، امسال ۵۳ طرح با اعتبار ۶۷۹۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که منجر به اشتغالزایی ۸۱۳ نفر خواهد شد.

۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی، پارسال به مددجویان و نیازمندان مازندرانی اهدا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تغییر کاربری ۷۰۰ متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال خبر داد.

فردین هدایتی، دارنده‌ی مدال طلای جوانان جهان در سال گذشته، طی ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی کرده است. این هرکول آملی در این مدت توانسته شش کشتی‌گیر عنوان‌دار جهان و المپیک را بی‌حرف‌ و حدیث با اختلاف فاحش شکست دهد:

علی‌اکبر یوسفی (قهرمان جهان در ۲۰۲۱)، مانتاس کنیستائوتاس از لیتوانی (سوم جهان در ۲۰۲۲)، الین الکسوک از رومانی (سوم جهان در ۲۰۲۲)، اسکار پینو از کوبا (دارنده‌ی چهار مدال نقره و برنز جهان)، رضا کایالپ از ترکیه (دارنده‌ی سیزده مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک) و کاجایا از گرجستان (نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو).

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار