در سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت؛

اعطای ۴۳۹۸دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان مازندرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۷۰۱میلیون تومان تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ 09 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد است.

 

اعطای ۴۳۹۸دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد مازندرانی  

وی افزود: در سال گذشته ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان مازندرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۷۰۱میلیون تومان تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، با راه اندازی سامانه هوشمند امداد(سها) تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست‌ها بر اساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می گیرند گفت: این لوازم شامل؛ آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر، بخاری و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.

عمادی ترکامی با بیان اینکه، این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و به نیازمندان اهدا شده است گفت: در فصل گرما ۴۴۲ دستگاه کولر گازی (اسپیلت) و ۴۹ دستگاه کولر آبی با اولویت بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر و مناطق محروم و در فصل سرما ۷۶۳ دستگاه بخاری و ۸۲۱ آبگرمکن در استان توزیع شد.

وی گفت: همچنین با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵ میلیون تومان ۹۲ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت تعمیر شد.

خاطرنشان می‌شود: در مازندران ۷۶۱۸۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار