رئیس هیات مدیره اتحادیه کمباین و تراکتورداران مازندران خبر داد:

پرداخت ۵میلیارد تومان برای نوسازی کمباین‌ها

بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان حضرت (امام) از محل تبصره ۴ برای خرید قطعات جهت نوسازی کمباین‌ها از بهمن سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری طی چهار ماه، مبلغ ۵میلیارد تومان به ازاء هر کمباین ۱۵۰میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ه) به کارخانجات سازنده قطعات و تجهیزات پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ 05 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، رئیس اتحادیه کمباین‌داران و تراکتورداران مازندران افزود: این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و با بازپرداخت ۷ ساله به کمباین داران پرداخت شده است.

 

پرداخت ۵میلیارد تومان برای نوسازی کمباین‌ها  

پریچهره با اشاره به برخی مشکلات مورد اشاره روزنامه کیهان مازندران برای برخی کشاورزان در برداشت گندم در شرق مازندران گفت: اتحادیه کمباین داران با تمام توان با جابجایی و یا حتی کمک از کمباین‌های استان گلستان در حال رفع مشکل کشاورزان است.

وی با اشاره به همزمانی برداشت گندم در شرق مازندران گفت: جا دارد کشاورزان عزیز با متانت و صبوری با کمباین داران همکاری کنند تا با خیر و خوشی با توجه به شرایط خوب جوی برداشت گندم به پایان برسد.

رئیس اتحادیه کمباین‌داران و تراکتورداران مازندران با اذعان این مطلب که برخی از دهیاران و شوراها خودشان با تعیین نرخ برای برداشت گندم مشکل ایجاد می کنند تصریح کرد: نظر به همکاری مدیر زراعت استان ، دادستانی محترم شهرستان نکا و مدیر جهادی کشاورزی شهرستان بهشهر و بازدید اعضای اتحادیه از روستاهای استراتژیک کشت گندم سعی بر حل موضوع برداشت گندم با کمترین مشکل هستیم.

  گندمکاران مناطق کوهستانی امسال نگران برداشت گندم نباشند.

پریچهره درخصوص برداشت گندم مناطق کوهستانی ابراز داشت: در سال گذشته اتحادیه کمباین داران به منظور تشویق و ترغیب کمباین داران با در نظر گرفتن بسته تشویقی ، روغن رایگان بین کمباین های حاضر در مناطق کوهستانی توزیع کرد و در سال جاری با برگزاری جلسات سعی بر این است که گندم مناطق کوهستانی بخش یانه‌سر ، هزارجریب ، چهاردانگه ، دودانگه و دیگر مناطق استان به سهولت و در موعد مقرر برداشت تا جشن خرمن با افزایش تولید انجام شود.

قربان نوروزی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار