اوضاع نامساعد اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران

کد خبر: ۱۱۶۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷ 03 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، با بررسی فعالیت های سازمان بنادر در استانهای شمالی و رویکرد عملکردی این سازمان ها متاسفانه اوضاع وخیمی در بخش های مختلف بندر نوشهر مشاهده می شود که نشان از ناتوانی مدیران آن دارد.

متاسفانه در انتصاب مدیران در بخش های اداری و تخصصی از نیروهای با دانش استفاده نشده است و این مهم موجب گردیده تا اداره کل بنادر مازندران نتواند ماموریت های ذاتی خود را به خوبی انجام دهد.

 سرگردانی ارباب رجوع در این اداره کل این روزها موجی از نگرانی را به همراه دارد و همین دلیل موجب شده تا بسیاری از سرمایه گذارها و واردکنندگان بنادر دیگری را انتخاب کنند و استقبال از انتخاب بندر نوشهر بعنوان بندر مبدا برای واردکنندگان کاهش یابد.

 در گذشته به دلیل مدیریت خوب و عالی که در اداره کل بنادر مازندران وجود داشت استقبال بی نظیری از سوی واردکنندگان و سرمایه گذاران را شاهد بودیم اما متاسفانه اکنون به دلیل عدم نظارت کافی مدیرکل بنادر بر کادر نیروی انسانی آن شاهد روهای نا امید کننده در این بندر هستیم.

 در برررسی فعالیت بنادر در استانهای شمالی به وضوح دیده می شود در بسیاری از آیتم های حوزه بندری وضعیت اداره کل بنادر مازندران ، مخصوصا بندر نوشهر نگران کننده است و ادامه این وضعیت خوشایند منطقه نخواهد بود.

 از استاندار مازندران و نمایندگان مردم شهرستانهای غرب مازندران آقایان پولادی و حسینی انتظار است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بهبود وضعیت بزرگترین دستگاه اقتصادی غرب مازندران ورود کنند و نگذارند بندر نوشهر به خاطره ها بپیوندد.

 در حوزه عمرانی وضعیت بندر نوشهر به مراتب نگران کننده است و هنوز راه دسترسی که شتاب پیگیری و فعالیت آن در دوره مدیریت گذشته مشهور بود ، متاسفانه اکنون وضعیت مناسبی ندارد و شهروندان منطقه نیز نسبت به این موضوع معترض هستند.

منبع: پیام کاسپین      

 

 

  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار