مراکز خرید گندم برای گندم‌کاران شرق مازندران کیسه دوخته‌اند

تعدادی از کشاورزان از رستمکلا، زاعمرز، زینوند، حسین‌آباد و قلعه پایان در تماس با خبرنگار ما با گلایه از مدیریت استان به علت عدم نظارت بر مراکز خرید اظهار داشتند: گندم آماده برداشت هست اما مراکز خرید عنوان می‌کنند ما فعلا خرید آزاد ۱۶۰۰۰ تومان داریم و هنوز به نرخ دولتی ۱۷۵۰۰ تحویل نمی‌گیریم.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 03 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، تعدادی از کشاورزان از رستمکلا، زاعمرز، زینوند، حسین‌آباد و قلعه پایان در تماس با خبرنگار ما با گلایه از مدیریت استان به علت عدم نظارت بر مراکز خرید اظهار داشتند: گندم آماده برداشت هست اما مراکز خرید عنوان می‌کنند ما فعلا خرید آزاد ۱۶۰۰۰ تومان داریم و هنوز به نرخ دولتی ۱۷۵۰۰ تحویل نمی‌گیریم.

 

مراکز خرید گندم برای گندم‌کاران شرق مازندران کیسه دوخته‌اند  

یک کشاورز از روستای زینوند بهشهر ضمن گلایه از تعداد کم مراکز خرید عنوان کرد: دلالان و واسطه‌های مراکز خرید گندم را از ما هر کیلو ۱۵۰۰تومان می‌خرند و با هر درصد افتی که خودشان بخواهند کم می‌کنند. و اگر همه این‌ها را محاسبه کنیم به ازاء هر کیلو ۱۴۰۰۰ تومان هم عاید کشاورز نمی‌شود.

آقایان مسئول، مدیران ارشد استان کمی از جلسات، بازدیدها، ماموریت‌ها و گفتگوهای بی‌ثمرتان بزنید و به مشکلات مولدان تولید مهمترین رزق مردم کشورمان برسید زیرا در این وانفسا که قیمت همه مایحتاج عمومی افسار گریخته است، مردم چشمشان برای سیر کردن اهل خانه به نان دوخته شده است. مطمئن باشید در صورت تامین آب کشت گندم هم به مانند پنبه به فراموشی سپرده می‌شود و آنگاه دولت مجبور است با صرف نیمی از درآمد ارزی به فکر واردات گندم باشد. تا دیر نشده با حمایت‌های همه‌جانبه با تامین بذر، کود، سم و تجهیزات کشاورزی دست کشاورزان را بگیرید./ کیهان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار