رشد ۶۶درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۲ در مازندران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۴۹۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام نمودند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۶۶ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ 01 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۴۹۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام نمودند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۶۶ درصدی داشته است.

 

رشد ۶۶درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۲ در مازندران  

وی افزود: در سال گذشته حامیان نیکوکار طرح اکرام مبلغ ۱۴۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز نمودند که این میزان واریزی نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۵۴درصدی داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران بیان داشت: در حال حاضر ۲۷۱۳ یتیم و ۱۱۷۲۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند که از حمایت‌های مادی و معنوی ۵۸ هزار حامی نیک‌اندیش و سخاوتمند برخوردار هستند.

رحمن‌زاده گفت: ۲۲۵ نفر از حامیان ایرانی خارج از کشور نیز حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان داشت: در ماه رمضان امسال نیز ۵ هزار حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین استان مازندران پیوستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت‌نام کند گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی ۱۰ هزار تومان می‌باشد و البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور را به میزان دلخواه و بر اساس توانایی خود افزایش دهند.

رحمن‌زاده گفت: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت eKram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار