در انتخابات به فردی همچون شهید رئیسی فکر کنیم/ تفکر کنار آمدن با آمریکا سم است

کد خبر: ۱۱۶۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 01 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به مثل رئیسی فکر کنیم که این سازنده است، گفت: این تفکری که باید با کنار آمدن با آمریکا کشورمان را بسازیم مثل سم و زهر است.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان بزرگداشت شهدای خدمت که در منطقه بالاتجن قائمشهر برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ و باور مقاومت مهم است و این شعله نباید فقط در وجود شما پیشکسوتان دفاع مقدس باشد.

وی افزود: باید بدانیم که فرزندان و نوه‌های ما در معرض خطر بزرگی هستند، گاه فضای فرهنگی و اجتماعی به‌گونه‌ای است که می‌بینیم فرزندان برخی خانواده‌های دین‌دار بی‌دین از آب در می‌آیند، از بنیان و دوران کودکی باید مراقبت کرد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: جریان شهادت شهدای خدمت پر از حرف و سخن است، این حادثه واقعا ما را متاثر کرد، واقعا شهادت سید بزرگوار شهید آیت الله رئیسی مصیبت است، او شب و روز نداشت، چقدر زحمت کشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه این انقلاب اسلامی و عظمتش در تاریخ بی‌نظیر است، ادامه داد: امام راحل (ره) حتما عظیم بوده که عظمت آفریده، این مردم در مقابل دنیایی از استکبار ایستادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت مناسبت ۱۵خرداد، گفت: مبدا عصر جدید انقلاب به تعبیر خود امام ۱۵خرداد بوده است.

امام جمعه ساری یادآور شد: حضرت علی (ع) در خطبه معروف "این عمار"، از یاران شهیدش نام می‌برد و گریه می‌کند، تعبیری دارد آن هم اینکه امثال اینها کجا هستند یعنی شخص عمار خیلی ملاک نیست مثل عمار مهم است، مثل عمارها را باید پیدا کرد.

این مسئول همچنین عنوان کرد: شهدایی همچون آیت الله رئیسی، سردار سلیمانی و ... که خدا رحمتشان کند و مردم بعد از شهادت هر کدامشان شعار ایران پر از این شهیدان است را سر می‌دهند اما باید به مثل اینها فکر کنیم، باید به مثل رئیسی فکر کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به مثل رئیسی فکر کنیم که این سازنده است، گفت: نه اینکه به کسانی که آن فکر سیاسی را ندارند رای بدهیم و برای رئیسی سینه بزنیم که این نادرست است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: اگر خدای ناخواسته ریاست جمهوری آینده که دوره چهاردهم است کسی را انتخاب کنیم که فکر آقای رئیسی را ندارد خوب نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: این تفکری که باید با کنار آمدن با آمریکا کشورمان را بسازیم مثل سم و زهر است و اینکه می‌گویند غیر این نمی‌توانیم رشد کنیم کاملا در تقابل با نظام و انقلاب و فکر امام راحل است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار