تحقق ۱۹۶ درصدی جمع‌آوری کمک به ایتام در شهرستان نکا

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: کمک‌های خَیِّرین و حامیان در این شهرستان در سال ۱۴۰۲، با حدود مبلغ ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای ۶۹۷ فرزند طرح اکرام و محسنین ۹۶ درصد تحقق پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ 30 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی گفت: یکی از مهمترین اهداف این نهاد استفاده از ظرفیت خیرین محترم برای رفع نیازهای محرومین است.

 

تحقق ۱۹۶ درصدی جمع‌آوری کمک به ایتام در شهرستان نکا  

وی با اشاره به تحقق ۱۹۶ درصدی کمک‌های خَیِّرین و حامیان در سال ۱۴۰۲ با حدود مبلغ ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای ۶۹۷ فرزند طرح اکرام و محسنین گفت: طرح "اکرام ایـتام" با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و... می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا بیان داشت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و... اقدام می‌نمایند.

حسینی با اشاره به اینکه در شهرستان نکا تعداد ۶۹۷ فرزند یتیم و محسنین توسط ۳۹۷۰ خَیِّر و حامی مورد حمایت و سرپرستی قرار دارند گفت: سرانه دریافتی هر یتیم ماهیانه یک میلیون تومان و محسنین ۷۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

شایان ذکر است: تعداد ۳۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا قرار دارند و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار