افتتاح یک واحد مسکونی در دهه کرامت در شهرستان چالوس

رییس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: به مناسبت دهه کرامت، یک باب مسکن مددجویی به متراژ ۶۰ مترمربع در روستای حریث بخش مرزن‌آباد به بهره‌برداری رسید که برای ساخت آن، ۸۰میلیون تومان از طریق بنیاد مسکن و از طرف کمیته امداد نیز مبلغ ۷۰میلیون تومان کمک بلاعوض و وام بابت احداث هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 30 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان مریدانی گفت: تامین مسکن و سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در عرصه توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر است.

 

افتتاح یک واحد مسکونی در دهه کرامت در شهرستان چالوس  

وی با بیان اینکه، با ساخت مسکن بخش مهمی از مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت برطرف می‌شود، افزود: تامین مسکن مناسب تاثیر بسزایی در افزایش روحیه مددجویان دارد که می‌توانند به شکل ساده‌تری با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

رییس کمیته امداد شهرستان چالوس اعلام کرد: به مناسبت دهه کرامت، یک باب مسکن مددجویی به متراژ ۶۰ مترمربع در روستای حریث بخش مرزن‌آباد با همراهی امام جمعه محترم و بخشدار محترم بخش مرزن‌آباد و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

عاشوریان مریدانی با اشاره به اینکه، برای ساخت این منزل ۸۰میلیون تومان از طریق بنیاد مسکن و از طرف کمیته امداد نیز مبلغ ۷۰میلیون تومان کمک بلاعوض و وام بابت احداث هزینه شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت شرکای اجتماعی همچون بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نسبت به ساخت این واحدهای مسکونی اقدام می‌نماید.

شایان ذکر است: در شهرستان چالوس ۳۰۵۳خانوار تحت حمایت هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار