افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین(س) در روستای چمازتپه میاندورود

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین (س)روستای چمازتپه شهرستان میاندورود افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ 30 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین‌(س) روستای چمازتپه شهرستان میاندورود اظهار داشت: راهبرد کمیته امداد توسعه شبکه خِیر و نیکوکاری محل‌محور به ویژه در روستاهای استان است.

 

افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین(س) در روستای چمازتپه میاندورود  

وی با اشاره به شکل گیری شبکه‌های خِیر و احسان روستایی در سراسر استان افزود: در استان ۹۳ مرکز نیکوکاری در روستاها در حال فعالیت است و مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین(س)، نهمین مرکز نیکوکاری در این منطقه می‌باشد که ویژگی مهم آن بانو‌محور بودن است و بانوان در شکل‌گیری و هدایت این مرکز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه، فقر ما زنانه است و نیاز به درک زنانه در شبکه خِیر و احسان داریم گفت: فعال‌سازی لایه بانوان می‌تواند سرعت خدمت‌رسانی را افزایش دهد و موجب فعال‌سازی لایه‌های مختلف جامعه گردد.

معافی به شکل‌گیری مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد اشاره کرد و گفت: ۳۸۸ مرکز نیکوکاری فعال در سراسر استان در حوزه‌ها و بخش‌های، اشتغال، درمان، مهارتی، فرهنگی، مسکن... به مددجویان و نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای میاندورود مجمع خیرین شهرستان با حضور فعالین حوزه خِیر و احسان محلات، امام جمعه، فرماندار و کمیته امداد در حال شکل گیری است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران تصریح کرد: محله‌ها و روستاهایی که رسماً و ثبت شده فعالیت مراکز نیکوکاری خود را آغاز نمایند و وصل به شبکه احسان و نیکوکاری کمیته امداد شوند به صورت ویژه هم‌افزایی‌ها، ظرفیت‌ها و اعتبارات کمیته امداد با این شبکه‌ها هماهنگ خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد میاندورود نیز خاطرنشان کرد: با همت مرکز نیکوکاری امام حسین (ع)روستای محمدآباد شهرستان میاندورود ۲۰۰ سبد کالا هر سبد به ارزش یک میلیون تومان توزیع شد.

روح‌الله نجف‌زاده آکردی همچنین بیان داشت: ۱۵۰ میلیون تومان لوازم ضروری زندگی نیز در بین مددجویان و نیازمندان منطقه توزیع شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار