دستگیری چهار حفار غیر مجاز

کشف دستگاه گنج یاب توسط نیروی انتظامی بابلسر

کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ 29 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري ۴ نفر حين حفاري غيرمجاز براي کشف عتيقه در يکي از روستاهاي بخش رودبست و کشف يک دستگاه فلزياب قاچاق خبر داد.  

 

کشف دستگاه گنج یاب توسط نیروی انتظامی بابلسر  

بر اساس این گزارش ، سرهنگ "سيدجعفر افضلي" در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بيان داشت: در پي دريافت خبري مبني بر حفاري غيرمجاز در محدوده يكي از روستاهاي بخش رودبست توسط افردي سودجو، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و افزود: ماموران انتظامي بخش رودبست با تحقيقات نامحسوس صورت گرفته و اطمينان از صحت موضوع به آدرس اين مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري ۴ نفر که گودالي به عمق ۹ متر در طول ۲۵ متر براي کشف عتيقه حفر کرده بودند و کشف يک دستگاه فلزياب قاچاق خبر داد و گفت: متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ افضلي با اشاره به اينکه هرگونه حفاري و کاوش غيرمجاز براي به دست آوردن اموال تاريخي و آثار باستاني ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد مي‌شود، اظهار‌داشت: مبارزه با سودجوياني که با چپاول ميراث گذشتگان به دنبال رسيدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولويت کار مجموعه انتظامي قرار دارد.

 معاونت اجتماعی پلیس بابلسر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار