اخبار کامل انتظامی مازندران در هشتم خرداد ماه

کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 29 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خبرهای انتظامی مورخ 8 خرداد ماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 

کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در مياندورود 

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از توقيف خودروي نيسان حامل 2 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي راست خديو" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران يگان امداد در مسير حوزه استحفاظي به دو دستگاه خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران يگان امداد اين فرماندهي خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 2 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان مياندورود برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان مياندورود تحويل داده شد.

سرهنگ راست خديو در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


کشف 2 ميلياردي سرقت مغازه در سوادکوه

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري يک سارق مغازه و يک مالخر و کشف 2ميليارد ريال اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "سعيد مهدوي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع سرقت از مغازه در سطح شهرستان سوادکوه، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي و دستگيري سارق و مالخر در اين ارتباط شدند.

 فرمانده انتظامي سوادکوه تصريح کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي متهمان در عملياتي ضربتي دستگير شدند.

سرهنگ مهدوي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


دستگيري سارق به عنف در شهرستان محمودآباد

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان محمودآباد، سارق به عنف که اقدام به سرقت از شهروندان مي کرد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" با اعلام اين خبر بيان داشت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافرکش توسط فردي ناشناس که با اقدام به فيلمبرداري نامتعارف از بانوان , سرقت وجه نقد و طلاجات مي کرد، تيم ويژه اي از پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري متهم تشکيل شد.

وي افزود: ماموران پليس اين شهرستان با کار اطلاعاتي سارق در رابطه با سرقت هاي به وقوع پيوسته را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي طي عملياتي در مخفيگاهش دستگير و يک دستگاه خودروي پرايد سواري بکار رفته در ارتکاب جرم نيز از وي کشف و توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد اظهار داشت: در تحقيقات تکميلي متهم به ارتکاب بزه انتصابي اعتراف و تحقيقات جهت کشف سرقت هاي احتمالي به وقوع پيوسته از سوي متهم ادامه دارد.

سرهنگ حسين زاده در پايان خاطرنشان کرد: پليس به هيچ وجه اجازه گردنکشي و جولان را به سارقان خشن نخواهد داد و با جديت با افرادي که باعث ايجاد جو ناامني در بين شهروندان شوند، برخورد مي کند.

 

دستگيري قاچاقچي چوب بهشهر در حين قطع درختان 25 ساله 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق درجنگلهاي خليل شهر آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور" در تشريح اين خبر، گفت: برابر گزارشات مردمي در خصوص قطع درختان در جنگلهاي خليل شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 12 با همکاري ماموران منابع طبيعي با تحقيقات پليسي، متهم را شناسايي و ضمن دستگيري اين قاچاقچي چوب در حين قطع درختان، موفق به کشف 2 تن چوب قاچاق 25 ساله شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ قلي پور در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


دستگيري زوج سارق و کشف 10فقره کش روي طلا و جواهر در بابل 

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري زوج متهم به کش روي طلا و جواهر و کشف 10 فقره سرقت از جواهر فروشي ها خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "علي داداش تبار" در خصوص اين خبر، اظهار داشت: در پي گزارش چند فقره کش روي و کلاهبرداري با ترفندهاي فريبنده  از طلافروشي ها توسط يک آقا و خانم، پي گيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران کلانتري 11 با انجام اقدامات اطلاعاتي اين زن و مرد کلاهبردار و کش رو زن را شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه هر 2 متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل ادامه داد: متهمان در تحقيقات پليسي به  10 فقزه سرقت و کش روي اعتراف که با هماهنگي قضايي طلاهاي مسروقه کشف و تحويل مالباختگان شد.

سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به تشکيل پرونده براي  متهمان و تحويل آنان به مرجع قضايي خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک،مراتب را بدون فوت وقت از طريق تلفن 110 جهت بررسي به پليس اعلام نمايند.

 

دستگيري کيف قاپ در کمتر از 2 ساعت در بابل 

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق کيف قاپ در کمتر از 2 ساعت خبر داد. 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " علي داداش تبار " در تشريح اين خبر ، بيان داشت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان پس از اطلاع از وقوع يک فقره کيف قاپي و مصدوميت شديد مالباخته، در سطح شهر بابل  توسط يك موتور سوار ، بلافاصله شناسايي و دستگيري سارق را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فعال كردن گشت هاي محسوس و نامحسوس ، در کمتر از 2ساعت مخفيگاه سارق را شناسايي و  با انجام هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير کردند..

فرمانده انتظامي بابل گفت: متهم دستگير شده پس از اعتراف به 4 فقره كيف قاپي در بازرجويي هاي دقيق  ماموران، با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ داداش تبار در پايان به شهروندان توصيه كرد : هنگام حمل كيف با محتواي با  ارزش در خيابان در پياده رو حركت كرده و با هوشيباري مراقب افراد فرصت طلب باشند، و در صورت مشاهده موارد مشكوك نيز مراتب را هرچه سريعتر به پليس 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار