درخشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محور دستگاه اجرایی بعنوان دستگاه برتر معرفی شد که تندیس ویژه و لوح سپاس این رویداد به نیابت از دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دکتر سیمین بابایی مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ 29 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت خوش درخشید.

 

درخشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت  


بر اساس این گزارش ، در آیین اختتامیه دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت که امروز در ساری برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران توانست از میان ۱۹برگزیده معرفی شده در هفت محور این رویداد، حایز۶ رتبه برتر شود.

در این رویداد که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محور دستگاه اجرایی بعنوان دستگاه برتر معرفی شد که تندیس ویژه و لوح سپاس این رویداد به نیابت از دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دکتر سیمین بابایی مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه اهدا شد.

همچنین دکتر سلیمانی مدیر گروه خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محور مدیران با کسب رتبه دوم، دکتر مرضیه زمانیان در محور نخبگان با کسب رتبه نخست، دکتر زهره شاه حسینی در محور نخبگان با کسب رتبه دوم و دکتر صغری خانی در محور نخبگان با کسب رتبه سوم و در نهایت جعفر قربانی در محور رسانه کسب رتبه دوم با اثر مستند خانواده باشکوه و دوستدار جمعیت در حوزه شبکه های اجتماعی تجلیل شدند.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار