با شهادت رئیس جمهور

اعتبار سد هراز ۱۰ برابر کاهش یافت؟!+ تصاویر

آيا با 150 ميليارد تومان كه قيمت خريد يك خانه در منطقه 1 تهران است مي توان سد هراز را با توجه به معوقات سال گذشته تكميل كرد؟!
کد خبر: ۱۱۶۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ 29 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، با شهادت رئیس جمهور اعتبار سد هراز ۱۰ برابر کاهش یافت و یک صفر آن برداشته شد.

 

اعتبار سد هراز ۱۰ برابر کاهش یافت؟!  
اعتبار سد هراز ۱۰ برابر کاهش یافت؟!  


طي دومين سفر استاني رئيس جمهور و همراهان به استان مازندران اعلام شد 1/5 همت اعتبار براي تكميل سد هراز در سال 1403 در نظر گرفته شده است و اين سد در الويت طرح هاي ناتمام قرار گرفته است. با شهادت رئيس جمهور و طي مصاحبه اخير معاون اجرايي رئيس جمهور آقاي منصوري اعتبار سد هراز براي سال 1403 تغيير كرد و عدد اعلام شده 10 برابر كوچكتر يعني 150 ميليارد تومن در نظر گرفته شده است.

آيا با 150 ميليارد تومان كه قيمت خريد يك خانه در منطقه 1 تهران است مي توان سد هراز را با توجه به معوقات سال گذشته تكميل كرد؟! از طرفي مسئولين اجرايي اين سد مي فرمايند براي تكميل سد هراز با تورم امروز مبلغ 7 همت لازم است.

7 همت معادل 46 برابر 150 ميليارد تومان هست و اين به آن معناست كه با بودجه 150 ميليارد توماني 46 سال زمان مي برد تا سد هراز به بهره برداري برسد.

آيا رودخانه هراز كه پرآب ترين رودخانه كشور در فصل پاييز و زمستان است و بی هدف در این فصول به دریا میریزد، 46 سال بعد وجود دارد؟! /آخرین خبر مازندران

ارسالی_خانی



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار