سفرقرآنی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران

کد خبر: ۱۱۶۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 28 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، به منظور تقدیر از قاری ممتاز کشوری، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با سفر به شهرستان بابلسر پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) نیروی دریایی سپاه دیدار حاضر گردید. 

 

سفرقرآنی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران  

زارعی در جمع فرمانده و برخی معاونان ضمن تبریک به مناسبت هفته کرامت و گرامیداشت ایام مبارک میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) گفت : دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم بویژه جوانان هستند و همه باید با توسل به ائمه اطهار و تبعیت از ولی فقیه زمان امام خامنه ای عزیز هوشیار و بیدار باشند.

 این مقام قضایی با اشاره به لزوم توجه همه ما به تربیت قرآنی گفت : آمادگی های نظامی و اعتقادی ما باید همواره بگونه ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرأت تجاوز مادی، معنوی را از او بگیرد و از نفوذ دشمن از هر لحاظ جلوگیری خواهد شد و طبیعتاً دشمنان از طمع ورزی ناامید و آن زمان که ان شالله به نزدیکی است، روز پیروزی خواهد بود.

این مقام قضایی در ادامه ضمن با ارزش قلمداد نمودن فعالان قرآنی در سطح یگان ها، از سرباز وظیفه مشغول به خدمت در یگان که مقام آور در مسابقات قرائت قرآن کشوری می باشد، با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آورد.

روابط_عمومی_استان_مازندران 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار