میثم معافی مدیر کل و رضایی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با فتح‌الله‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار کردند و به بررسی عملکرد سال ۱۴۰۲ و میزان اعتبارات در سرفصل جز ۳ و ۴ از منابع استانداری و اعتبارات کل کشور که به کمیته امداد اختصاص یافت پرداختند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل و رضایی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با فتح‌الله‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار کردند و به بررسی عملکرد سال ۱۴۰۲ و میزان اعتبارات در سرفصل جز ۳ و ۴ از منابع استانداری و اعتبارات کل کشور که به کمیته امداد اختصاص یافت پرداختند.

 

دیدار مدیرکل و معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  

میثم معافی در این دیدار با تشکر از استانداری و بانک‌های عامل بیان داشت: در سال گذشته از محل جز ۴ بیش‌ از ۷۹۵میلیارد تومان (۹۲ درصد اعتبارات تخصیصی) و در جز ۳ هم ۲۵۷ میلیارد (حدود ۸۷ درصد اعتبارات تخصیصی) جذب شد.

وی بیان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعان کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت، امیدواریم برای سال‌جاری اعتبار خوبی از محل جز ۳ و اعتبارات در اختیار استانداری برای کمیته امداد در نظر گرفته شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: فرایند اشتغال در کمیته امداد، از واحد مددکاری آغاز و به حوزه اشتغال فرستاده می‌شود، سپس با بررسی و کارشناسی، مشاوره‌های شغلی انجام شده و با انجام آموزش‌های مختلف، معرفی به بانک جهت بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال انجام می‌شود و تا پنج سال طرح مورد اجرا بررسی و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

خاطرنشان می‌شود: در پایان این دیدار میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران از فتح‌الله‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تجلیل به عمل آورد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار