پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی cra.ir.195 یا با شماره گیری ۱۹۵ درخواست های خود را ثبت کنند
کد خبر: ۱۱۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 16 May 2024
به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به استان مازندران میز ارتباط مردمی وزارت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نماینده تام الاختیار وزیر و رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در محل اداره کل ICT استان ادامه دارد. 
 
پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران بحرینی رئیس محترم مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس محترم جمهور به استان اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفر رئیس جمهور به مازندران جهت پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در این حوزه به صورت حضوری در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مدت سه روز استان تشکیل شد.
وی همچنین افزود: میز خدمت  حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و ساعت ۸ الی ۱۴ روز جمعه مورخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه  در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل و به  درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها، نحوه ارائه خدمات واحد های تابعه وزارت ، تسهیلات شرکت های فناوری و دانش بنیان، فیبر نوری مناطق شهری، وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.
نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس محترم جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: افرادی که در این تاریخ موفق به ثبت مطالبات و شکایات نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی cra.ir.195  یا با شماره گیری ۱۹۵  درخواست های خود را ثبت کنند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار