تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از مدیر کل کمیته امداد مازندران

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدا لوح تقدیر از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و همکاران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 18 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدا لوح تقدیر از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از مدیر کل کمیته امداد مازندران  

متن تقدیر نامه به شرح زیر است؛

پس از حمد خدا و صلوات بر محمد و آل محمد، توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانب‌ها و پرافتخاری است که علاوه بر خوشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند که بحمدالله این موهبت ره توشه مسیر زندگی پربارتان گردیده است.

لذا با توجه به گزارش بازرسی دوره‌ای از عملکرد آن استان و پیشنهاد مدیر کل محترم دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات و به مصداق حدیث شریف «من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر اللّه عزّوجلّ» از تلاش‌ها و اقدامات جناب عالی و همکاران محترم استان تقدیر و تشکر می‌نماید.

امیداست از خداوند رئوف، ما را مشمول احسان خویش ساخته و توفیقمان در خدمت به عیال الله را مستدام بدارد.

سید مرتضی بختیاری

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار