بیانیه شورای فرهنگی نیروگاه شهید سلیمی نکا در محکومیت حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی

کد خبر: ۱۱۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، شورای فرهنگی نیروگاه شهید سلیمی نکا در محکومیت حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

" من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا "

 شهادت مظلومانه سرداران سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی از فرماندهان و مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در سوریه و پنج تن از افسران و مستشاران شجاع و جوانمردشان در حمله تروریستی و ناجوانمردانه رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، خانواده های معظم شهدا و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

 ضمن ابراز انزجار و محکومیت شدید این جنایت هولناک، ددمنشانه و خارج از عرف و قوانین بین المللی، برای روح پاک شهدای این حادثه آرزوی علو درجات و حشر با مقتدایشان حضرت امام علی(ع) و برای رزمندگان محور مقاومت، پیروزی کامل بر رژیم منفعل و کودکش کش صهیونیستی از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماییم.

بدون تردید ارتکاب این جنایت فجیع و قتل عام و نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین که قلوب امت اسلام و همه آزادي خواهان جهان را جريحه دار كرد، با پشتیبانی و حمایت دولت جنايت پيشه آمريكا و انفعال دولت های مدعی حقوق بشر غرب صورت می پذیرد.

دولت های تروريست آمریکا و اسرائیل بدانند که ارتكاب اين جنایات هیچ تردیدی بر حقانيت راه اين شهداي عزيز و افشای ماهیت ضد بشري، خون آشامی و روحیه استکباری جبهه ی مقابل باقی نمی‌گذارد.

اگرچه شهدای والامقام ما پس ازسالها مجاهدت و مبارزه ی فی سبیل الله به آرزوي ديرينه اشان رسيدند و به مقام قرب و فيض ضيافت « عند ربهم يرزقون » وصول يافته اند و جاي آنان در بين ما خاليست ولي اينجا سرزمين عاشقان و تربيت يافتگان مكتب سالار شهيدان است و براي صيانت از مكتب اهل بيت و ارزش هاي ناب اسلامي هزاران رزمنده جان برکف ديگر حضور دارند و هرگز نخواهند گذاشت پرچم برافراشته شده توسط این شهدا بر زمين بماند و دشمنان زبون در منطقه به اهداف شومشان برسند.

بی شک خون پاک این شهدا و مردم بی دفاع بویژه کودکان مظلوم غزه، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر و به مدد الهی روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

 همچنين دشمنان بدانند که بفرموده رهبر و مقتدایمان « دوران بزن دررو تمام شد » و یقیناً پاسخ کوبنده تر فرزندان غیور این آب و خاک، شادی زودگذر آنان را به تلخي و روزگارشان را به شب تیره مبدل خواهد کرد.

 شورای فرهنگی نيروگاه شهید سلیمی نکا 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار