مدیردرمان تامین اجتماعی استان مازندران:

افزودن شصت تخت به بیمارستان ولیعصر در دولت سیزدهم محقق شد.

برای ارتقای تنها پلی کلینیک شهرستان بابل با توجه به گستردگی جمعیت برنامه هایی در دست اقدام می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 12 February 2024

مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک دکتر کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:در حوزه مدیریت درمان به عنوان بزرگترین خریدار خدمات درمانی و دومین ارائه کننده خدمات درمانی هستیم.

وی افزود:مدیریت درمان استان مازندران با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارمند، دارای ۵ مرکز بیمارستانی و ۱۴ مرکز درمانی سرپایی در استان ارائه خدمت می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دردوره مدیریتم علی رغم اینکه بودجه افزودن شصت تخت در بیمارستان ولیعصر هزینه شده بود ولی با پیگیری و اهتمام دولت سیزدهم این شصت تخت جهت ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران هدف افزوده شد.

وی ادامه داد:۲۵ درصد رشد بودجه ای به مبلغ ۴۲۲۷ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ محقق شد.

کاظمی نیا تصریح کرد:بیش از ۲۱۰ هزار مورد بستری و بیش از ۱۳ میلیون خدمات سراپایی خرید خدمت شده و ۱۴۰۷۲ متر مربع توسعه و بازسازی جهت استانداردسازی برخی از بیمارستان های ما انجام شده است.همچنین برای ارتقای تنها پلی کلینیک شهرستان بابل با توجه به گستردگی جمعیت برنامه هایی در دست اقدام می‌باشد.

وی افزود:در بعد رضایتمندی گیرندگان خدمت در دو بخش بستری و سرپایی رتبه اول کشوری را کسب کردیم و در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ هم در بین دستگاه های استان رتبه برتر را کسب کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در پایان گفت:در خصوص بیماران خاص ۱۶۷۷ پرونده پرداخت یا آماده پرداخت است و بیماران نیز با ارسال پیشنهاد های سازنده ما را در ارائه خدمات بهتر یاری می رسانند.

لازم به ذکر است که پس از انتصاب دکتر کاظمی نیا بعنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران شاهد تحولات خوبی در بحث درمان و همچنین بعد فرهنگی خوبی در این حوزه بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار