بررسی ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی مازندران

توکلی از بررسی ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی مازندران خبر داد و یادآورشد: این حجم از طرح‌های عمرانی نیمه کاره با ورود مجموعه مدیریت استان به ویژه مدیران و مقامات شهرستانی امکانپذیر است و البته اتمتم طرح‌های نیمه کار از سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم است
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 08 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات عمرانی استان، به صورت منطقه‌ای در نشست با مسئولین شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود.

احمد توکلی در نشست جداگانه با فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان عباس آباد برای بررسی و پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های عمرانی این شهرستان بیا بیان اینکه بررسی شهرستانی طرح‌های عمرانی از سیاستهای حوزه معاونت عمرانی استانداری است، اظهار کرد: حُسن ورود به نیازمندی‌های عمرانی به صورت شهرستانی، آشنایی از نزدیک با مشکلات مناطق و شهرستانها است و به رفع آنها کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از نیازمندی هر شهرستان استان با دیگر شهرستانها متفاوت است متفاوت است، افزود: پس از شناسایی نیاز و مشکلات عمرانی مناطق و شهرستانها، به صورت استانی بررسی و برای رفع و یا اجرا اقدام خواهد شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران برای دیدار منطقه‌ای با مدیران شهرستانهای استان اعلام آمادگی و تصریح کرد: در سفر به شهرستانها بنا داریم ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی، نیازمندی و مشکلات منطقه را نیز در نشست با مسئولین شهرستان بررسی نمائیم.
توکلی از بررسی ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی مازندران خبر داد و یادآورشد: این حجم از طرح‌های عمرانی نیمه کاره با ورود مجموعه مدیریت استان به ویژه مدیران و مقامات شهرستانی امکانپذیر است و البته اتمتم طرح‌های نیمه کار از سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار دولت سیزدهم ارتباط بین مدیران فرا دست و پائین دست بسیار نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل کاری بین مدیران استانی و شهرستانی مورد تاکید دکتر سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران است و مجموعه مدیریت حوزه معاونت عمرانی استانداری نیز از آمادگی کامل برای تعامل برخوردار می‌باشد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار