بررسی مشکلات تیم فوتبال دریا بابل از سوی مسئولان مازندران

کد خبر: ۱۰۹۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 27 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه پیگیری مشکلات باشگاه دریای کاسپین برگزار شد

بر اساس این گزارش ، دکتر روح الله سلگی در این جلسه تاکید کرد؛ نگاه ویژه به این باشگاه خواهیم داشت و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد


بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل اجتماعی استانداری، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، رمضانی مالک باشگاه دریای کاسپین بابل و دیگر مسئولین، جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات این باشگاه برگزار شد.

روح الله سلگی در این نشست ضمن تاکید بر رفع مشکلات و موانع در توسعه ورزش گفت : ورود بخش خصوصی در عرصه ورزش اقدام بزرگ و ارزشمندی است و تیمداری در شرایط کنونی جز عشق و علاقه و مردمداری نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین گفت : همانند باشگاه نساجی قائمشهر نگاه ویژه ای به باشگاه دریای کاسپین بابل هم خواهیم داشت و از هیچ حمایتی نسبت به این باشگاه دریغ نخواهیم کرد.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه بیان داشت؛ همه تلاش خود را برای حمایت از این باشگاه پرهوادار مازندران خواهیم داشت و امیدواریم با نگاه ویژه همه مسئولان استانی، شاهد مرتفع شدن مشکلات این تیم محبوب فوتبال باشیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار