رئیس گروه هواشناسی مازندران گفت: از امروز پنج‌شنبه 16 مهرماه تا شنبه 18 مهر ماه جاری به‌دلیل شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج تراز میانی شاهد وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در استان هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 08 October 2015
به گزارش تابناک مازندران احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: طبق اطلاعیه و اخطاریه قبلی اداره‌کل هواشناسی مازندران شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در استان بودیم که در برخی مناطق محسوس بوده به‌طوری‌که طی 24 ساعت گذشته تا صبح پنج‌شنبه 16 مهر ماه جاری بیشترین افزایش دما مربوط به گلوگاه با 39 و پل‌سفید با 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین بیشترین وزش باد مربوط به کجور 65 کیلومتر بر ساعت گزارش شده‌ است.
رئیس گروه هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز پنج‌شنبه 16 مهرماه تا شنبه 18 مهر ماه امسال به‌دلیل شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج تراز میانی شاهد وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در استان هستیم که تمهیدات لازم برای آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌های رودخانه به عمل آید.
اسدی یادآور شد: همچنین دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای پنج تا 10 درجه و در ارتفاعات تا 15 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
وی در پایان گفت: از امروز به‌دلیل مواج شدن دریای خزر از شنا کردن و تردد قایق‌های کوچک و تفریحی در دریای خزر خودداری شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار